torsdag 15 september 2016

Ligger lågt

Hej, vad trevligt det är att en och annan fortfarande kikar in på min lilla blogg om FAS 3. Bland annat så ser jag att Regeringskansliet har varit här och kikat i februari. Alltid kan de väl lära sig något om hur FASorna (inte) fungerar/fungerat. 

Som väl är så är ju detta FASliga på väg att FASas ut nu. Inte för att jag känner mig så nöjd med de insatser som hittills tycks ha kommit till stånd, men jag är ju heller inte i FAS 3 längre, så jag har inte lika bra koll som förut.


Ville bara skriva några rader så att ni vet att bloggen fortfarande "lever" även om jag ligger lågt.Det går bra att maila eller att skriva i kommentarsfältet. Spånar på ett längre inlägg framöver. Ha det gott.
Hörs igen. Trevlig september. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar